2012. szeptember 20., csütörtök

Fotózás

Meséltem Nektek, hogy voltunk fotózni. Végre elkészültek az első képek... a jövőben időnként mutatok majd Nektek néhányat és mesélek az ékszerekről is. A Gyönyörű Modellek a barátnőim, akiknek ezúton is köszönöm a közreműködést. A fényképeket többnyire én fotóztam, az utómunkákat a vőlegényem csinálta. Én nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel! (Katt. a képre, és akkor nagyobban is megnézheted!)

És akkor lássuk az első ékszert!  A Rózsás szett eredetileg is fotózásra készült, már elég régen, csak arra a fotózásra nem került sor. Az egyszerű rózsaszín rózsákat szintén rózsaszín roppantott gyönggyel dobtam fel.  A nyakláncra tettem egy kis fém levelet is, így lett teljes a kép. A szetthez tartozik fülbevaló és gyűrű is.

Anna egy kis rózsaszín felsőt vett fel hozzá, bár ez ezeken a képeken pont nem látszik... vagyis, az egyiken, ha jól megnézitek mégiscsak látszik belőle egy pici.




Ez a darab igazán a szívemhez nőtt, az egyik kedvenc kiegészítőmmé vált.

A másik Ékszert, amit ma hoztam a Kirakatban is megtalálhatjátok. Kitűnően illett Boróka Pöttyös ruhájához. Az ékszer eredetileg egy bakelitlemez volt, csak simán, gyurmából. Aki esetleg már régebb óta követi az oldalamat az még talán láthatta is. A "lemez" közepére tettem hangjegyeket is, hogy még jobban jelezze ezzel "hovatartozását". Aztán egy másik ékszer készült éppen, amikor rápillantottam erre, és úgy éreztem, hogy a tollak igazán feldobnák. Hát így született meg a Zene Démon.









Remélem tetszenek a képek. Én nagyon várom, hogy a többi is elkészüljön szép sorjában...lesz még egy pár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése