2012. október 3., szerda

Fotózás 2.

A múltkor már mutattam képeket a KisPatak Ékszer fotózásról, most megint jövök 1-2 új képpel.

Ezt a képet már láthattátok korábban - mellesleg az egyik kedvenc ékszer fotóm. Az ékszer hangulata szerintem kicsit őszies, ami éppen aktuális. Most Noémi mutatja meg nektek, hogyan is néz ez ki felvéve!


Egy ilyen kis színes medállal és hozzá illő csattal könnyen fel lehet dobni egy egyszerű viseletet is, mint azt mi is tettük a fehér pólóval. Főleg azoknak ajánlom ezt a nyaklánc-csatt kombinációt, akik szeretik az apró részleteket, hiszen a csatt nem mindig látszik egyszerre a medállal, de amikor feltűnik, akkor nagyon kellemes összhatást nyújt.



A másik nyaklánc ajándékba készült. Ez volt az első ilyen kis virágmintás próbálkozásom.

 Egy pánt nélküli felsőhöz - ami igaz ugyan, hogy nem őszi viselet, de néha még most is elég meleg van hozzá - szerintem kell a nyaklánc, nekem nélküle mindig olyan hiányérzetem van, akár magamon, akár máson látom úgy. Szeritnem Kincső kék ruhájához tökéletes!




2 megjegyzés: