2012. szeptember 11., kedd

Lánybúcsú - kreatívan :)

Szombaton lesz jövendőbeli sógoroméknak az esküvője, így most akörül forog minden gondolatom és szabadidőm. Már nagyon várom. Én leszek az egyik koszorúslány, ( :D Jajjdejónekem!) tehát a lánybúcsút is én szerveztem (sok kedves segítséggel, amit megköszönni nem tudok elégszer!)

A lánybúcsú érdekében kipróbáltam több kreatív technikát is, több-kevesebb sikerrel.

Dekoráció gyanánt csináltam néhány pom-pom rózsát krepp papírból, amik szerintem igencsak mutatósak, nekem nagyon megtetszettek. Olyan kis életvidámak :) Az elkészítésük igen egyszerű, és nagyon sok videó és leírás található a neten róla, például ez. Én kicsit kisebb, 25x25-ös pom-pomokat gyártottam, és van ahol 8 papír van nem 10, valamint nem hegyesre, hanem kerekre vágtam a végeiket.





Aztán ajándékként megpróbálkoztam a scrapbook techinkájával, de sokkal inkább lett csak egy sima album ami elkészült, mert nem volt időm minden részletet kidolgozni. Főleg masnikat raktam bele, és szalvéta technikával dolgoztam. Még sok ötletem maradt, majd egyszer csinálok egy rendes scrapbookot is. Megmutatom a kedvenc oldalaimat.
Az eleje
A papír oldalát cakkos ollóval vágtam, amit ezúton is köszönök szépen Thimmyke designnak, aki kölcsönadta az ollóit és a formalyukasztóit! :)
A menyasszony és a vőlegény



Ez az egyik kedvencem itt ha lapozunk sem látszik jobban a kép, az ifjú pár egy másik képe van mögötte. Az esküvő színei lesznek a bordó-fehér, így nagyon szerettem volna megjeleníteni ezt a színpárost az albumban is. Megjegyzés: szeretem a csipkét! :) 

A jó feleség :)
A végére pedig a jó feleség ismérveit írtam le: A jó feleség az ágyban vadmacska, aki imádja a szexet, a konyhában szakácsnő, aki semmiből is pompás vacsorát rittyent, társaságban pedig egy istennő, aki túlragyog a többieken.
Ennek érdekében kapott 1-2 receptet a vőlegény kedvenc ételeiből, ahogy az anyukája készíti, néhány piktogrammot, szerintem mindenki kitalálja miről, és egy házasságról szóló viccet, hogy a társaságban is ragyogjon :)

A harmadik dolog ami a lánybúcsúra készült, az a torta volt. Ebbe nem egyedül vágtam a fakanalat, hanem a kedvesem is kivette a részét a munkából, hiszen az ő feladat  a legénybúcsú volt :)
A torta ötlete - legalábbis a lánybúcsúsé, nem saját ötlet, hanem innen van. A fondant recepttel elég sokat maceráltunk, mert először csináltunk egy pillecukor fondantot, még amikor próbából sütöttünk egy kis tortát, de akkor nem raktuk rá, mert nagyon, nagyon édes lett, és kemény, így félreraktuk. Tortasütés előtti nap csináltunk egy rendes fondantot, az meg ragadós maradt. Végül jött az áttörést hozó ötlet, és összedolgoztam a kettőt, így megszületett a (majdnem) tökéletes állagú fondant. Hát nem állítom, hogy könnyű vele dolgozni, de nem olyan nehéz mint számítottunk rá.

Amit mi csináltunk, az nem lett olyan tökéletes mint az ötletgazdáé, de első formatortának szerintem egész jó lett, és az ízével tökéletesen elégedett vagyok. :) ...voltam.

A torta
A hömm..dudort volt a legviccesebb elkészíteni keksz-masszából, de talán mint gyurma-ékszeresnek ez volt a legkönnyebb is :)

Az alsónadrág teteje, a vőlegény nevével :)


A legénybúcsús tortát is megmutatom, annak alakja a vőlegényem fantáziáját dicséri :) 

Legénybúcsús torta





1 megjegyzés: