2012. december 7., péntek

Egy KisSzemélyes - Esküvő

Előre elárulom, hogy a segítségeteket szeretném kérni, méghozzá a szavazatotokat, de kissé bővebben kell leírnom, hogy miért :). Görgesd le milyen hosszúra sikerült ez a bejegyzés, és ha már most látod, hogy nincs se kedved se időd végigolvasni és segíteni sem szeretnél nekem, akkor ne is olvasd el, nem szeretném ha megharagudnál rám, mint KisPatakra és nem jönnél vissza, mert "jaj már ő is jön hogy szavazz rááááám". Ez most egy egészen más jellegű bejegyzés mint ami KisPatak. Ez most csak simán Réka :)

A legtöbb lánynak - sok-sok kivétellel :)  - az esküvő olyan dolog amit 5 éves kora óta tervezget...vagy 15 éves kora óta :) Én ha jobban belegondolok mindig is odáig voltam értük, de a sajátomat igazán nem képzeltem el, nem tervezgettem - egy két dolog kivételével, mert a Templomban, hogy hol lesz, mindig biztos voltam. :).
Egészen addig tényleg nem tervezgettem,  amíg a Kedvesem meg nem kérte a kezem, és én állítólag 2 perc levegőkapkodás - szerintem csak 2 másodperc volt :)  -  után meg nem kérdeztem, hogy "Ez most komoly??" :) Hát komoly volt! :) Azóta boldogan tervezgetek, és gondolom meg magam, és találok ki újabb és újabb elvetemült ötleteket, majd vetem el őket, és ábrándozok...volt rá időm, mert a miénk hosszú jegyesség, amit azonban egyáltalán nem bánok! Boldog vagyok mikor elképelhetem a gyönyörű helyszínt, a virágokat, a kis és nagy Koszorúslányaimat, aki ugyan olyan lelkesedéssel és kedvességgel vesznek körül mint ahogy én az "előttem járókat". Szeretek mesélni arról, hogy milyen karikagyűrűket nézegettünk, és hogy milyen lesz a torta és hogy milyen lesz a menyasszonyi ruhám. Szeretem, hogy most már a saját esküvőmről álmodozhatok, hogy elképzelhetem ahogy Kedvesem majd meglát és egy pillanatra akárki van is körülöttünk, majd csak mi leszünk ott ketten és a szerelmünk és Isten áldása. És ezt a csodát várhatom és tervezhetem boldogságban úszva. És nem csak azt szeretem benne, hogy majd itt lesz, hanem azt is, hogy MAJD lesz itt :) Nem tudom értitek-e. Élvezem megélni minden egyes napját a menyasszonyságnak, ennek a saját tündérmesének, ennek a tervezésnek. Egy másik helyen blogot is írok a szervezés menetéről, itt olvashatjátok. Így talán a tényleges részletekkel mégsem untatnám a nem érdeklődőket.
Írok ott is arról, ami a napokban olyan nagy meglepetést és örömet okozott nekem. 
Történt ugyanis, hogy jelentkeztem egy játékra, ahol - többek között -  a menyasszonyi ruhát lehet megnyerni. Ez nem csak azért lenne nagyon jó, mert biztos, hogy olyan csoda ruhát saját erőből nem engedhetnék meg magamnak amilyenek ott vannak - bár bármilyen lesz, bizonyára igazi csoda lesz - hanem azért is, mert azzal, hogy ily módon kicsit kevesebb lenne más költség, meghívhatnék még egy-két fontos barátot is, akiket sajnos egyébként nem. A verseny első fordulóján már túl vagyunk  beválasztottak az első 15-be, és egy csodás ajándékot kaptam, egy amolyan "A nagy nap trailer :)". Igazi királylányos pár óra volt, készülődés ahogy majd lesz, csodás smink, csodás haj és gyönyörűséges ruha!!! de ahhoz, hogy a legjobb 10-be is bekerüljek szükségem lenne szavazatokra.



Két kép készült, a szavazatok száma pedig összeadódik, tehát ha úgy gondoljátok, hogy megérdemlem, hogy benne legyek a legjobb 10-ben, akkor szavazzatok rám itt és itt.

És csak hogy biztos érvényes legyen kérlek titeket, hogy az oldalt is likeoljátok! Nagyon, nagyon köszönöm!

Ez a csodaruha volt rajtam :) 

1 megjegyzés: