2012. július 12., csütörtök

Egy kedves játék :) DÍJ


Egy kicsit mostanság pihi volt blog téren, de a háttérben történt egy s más, így jön majd néhány új bejegyzés is, ha el jutok végre odáig. Például voltam hobby-bolt túrán, kaptam ihletet is és készült rózsa az unokahúgaimmal, így majd a rózsakészítés menetét is leírom.
Most azonban egy más kedvességre szeretnék időt szánni.

Kaptam egy kedves díjat Thimmyke Design-től, méghozzá ezt:



A szabályok
·         Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
·         A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
·         11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
·         11 embert meg kell jelölni és linkelni
·         Nincs visszaadás/visszajelölés

Akkor lássunk gyorsan 11 dolgot rólam!
1.     Az MSC-s hallgatók népes táborát erősítem, vezetés-szervezés szakon
2.     Ezt egyéni tanrenddel teszem – amiről sosem hittem, hogy valaha ráadom a fejem – mert dolgozom mellette.
3.     Majdnem 10 éve színjátszózok, most már sokkal-sokkal kevésbé, inkább az egyesület hátterében, már amikor jut rá idő. De szeretem!
4.     Szeretek színházba járni
5.     Oda vagyok az Aquaparkokért
6.     Menyasszony vagyok, így esküvő lázban égek és annyit gondolok rá naponta, mint a fiuk „arra” :D
7.     Szeretem észrevenni az élet apró csodáit, ami mellett sokszor elmegyünk
8 Az alkotás a lételemem, sokszor aludni sem bírok annyira szeretném ha megvalósulna ami a fejemben van
9.    Lassan és kissé megkésve tért be hozzám a lila-rózsaszín mánia, de jó sokáig nálam marad, úgy látom
10.  Ciki nem ciki, szeretem a béna romantikus vígjátékoka
11. Szeretem a természetet, szeretek mezítláb állni a füvön és érezni a föld energiáját – akármilyen furcsán hangzik is ez.

Thimmyke kérdései:
1.     Kedvenc szín? - Lila, rózsaszín, barackvirág, zöld
2.     Kedvenc ruhadarab? - Minden ami szoknya, de még inkább ami rövid ruha
3.     Miben vagy a legjobb? – az ölelésben
4.     Tél vagy nyár? - nyár
5.     Hajfesték vagy nélkül? - nélkül
6.     Legemlékezetesebb élmény? – amikor megkérte a kezemet a kedvesem
7.     Pizza vagy hamburger? - pizza
8.     DM , Rossmann vagy Müller? - Müller
9.     Legnagyobb siker az életben? – még várat magára
10.   Mi leszel ha "nagy leszel"? – ha Isten is úgy akarja nagy családos anyuka
11. Kedvenc időtöltésed? – ez nem kérdés: A Kedvesemmel töltött bármilyen időn kívül az alkotás

Az én 11 kérdéseim:
1. Szoknya vagy nadrág?
2. Hegyek vagy tenger?
3. Mit énekeltél legutoljára hangosan?
4. Legcikibb történet?
5. Kávé vagy tea?
6. Milyen könyvet olvastál végig utoljára?
7. Kedvenc magyar város?
8. Legnagyobb álmod?
9. Hova utaznál el legszívesebben?
10. Kedvenc kiegészítőd?
11. Melyik az eddigi legkedvesebb blog bejegyzésed a sajátjaid közül?

Kaptam egy díjat Jezebel Art-tól is, neki csak a kérdéseire válaszolok, de köszönöm Neki is nagyon a kedvességét!

1. Mit csinálsz most? – éppen ezt a blog bejegyzést írom
 2. Hiszel a szellemekben? - Nem, én az Angyalokban és Istenben hiszek
3. Kedvenc állatod? – A Kutyánk, Füles
4. Miért erre az állatra esett a választásod?  - Mert lehetetlen nem szeretni
5. Jártál már az IKEÁban? Ha igen, mi a véleményed? – Igen és utálom, hogy csak Pesten van. Oda vagyok érte!
6. Ha nem akkor van egy Budapesten, meg van még Vösendorfban, meg Bécsben is, menj el :D – Jó :)
7. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? (3 dolog) – Könyv, nagyító, kötél
8. Mi szerettél volna lenni kiskorodban? - színésznő
9. Megvalósult? az lettél aki akartál akkor lenni? – színház az egész világ nem igaz?
10. Nem? Akkor mi lettél? (ha igen, akkor ezt hagyd ki. :D) –simán csak Nő :)

És akkor jöjjön, hogy én mely 11 embernek adom tovább:

2 megjegyzés:

  1. Nálam is váratott magára a rózsaszín-lila korszak... :D Bár tény, hogy én hamarabb elkezdtem. Viszont a gimiben egy jó darabig utáltam is...! Na ezt szerintem most már kevesen hiszik el rólam, pedig így volt. =)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen a díjat! Nagyon örültem neki! :)
    Ma kitettem blogomra is, ott eléred a válaszaimat! :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/07/liebster-award-harmadszor-is.html

    VálaszTörlés