2012. június 27., szerda

Felemás füli

Manapság nagyon divatosak a felemás fülbevalók, amelyek nekem is tetszenek, csakúgy mint a szalaggal bevont golyók.
Tegnapelőtt mikor leültem alkotni és pakoltam hogy rend legyen, kezembe került egy fekete szalag. Mivel a szalagos golyók már egy jó ideje igencsak vonzottak, a pakolás abbamaradt, és a régi-régi fagolyók előkerültek (tényleg régiek, még édesapám vette valami piacon, szóval szerintem idősebek mint én) és rögtön tekertem is a szalagot. Természetesen elsőre nem ment minden simán, letekertem és befejeztem a pakolást. Aztán mikor rend lett, nekiálltam megint, és a golyót nézve megláttam egy megmaradt páratlan fekete toll. Az ötlet jött, a füli megszületett. 


Tegnap pedig úgy döntöttem csinálok hozzá még két testvért is, így létrejött egy trió a bevállalósabbaknak. 



Amint látjátok, most a hagyományos fehér háttértől is eltekintettem. Szakítottunk, a viszonyunk jó maradt, de a továbbiakban kevesebb időt töltünk majd együtt, mert így jótékonyabb hatással lehetünk egymásra. Szóval most a háttérben egy jó kis könyv egyik oldala látható. A könyvet Celia Rees írta, Vágyak évadja. Kevésbé ismert szerintem, inkább amolyan nyári szórakoztató irodalom.. szerelemmel és egy kevéske erotikával fűszerezve. 

"A Vágy-lakban pillantották meg egymást. Ez lett az első szerelem, az első csalódás, az első halál helyszíne."




1 megjegyzés: